جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

ساکنین طبقه بالا

قیمت:
240,000 تومان
مشخصات کتاب ساکنین طبقه بالا
کشور مبدا
تعداد صفحات
340 صفحه
شابک
9786226877374
سال خلق اثر
2019
سال انتشار
2019
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
5
این کتاب در یک نگاه

رمان «ساکنین طبقه بالا»، داستانی حیرت‌انگیز است که ‌در همان صفحات ابتدایی، خواننده را وارد ماجراهایی معمایی می‌کند و کماکان مجبور به ماجراجویی بین صفحات و ‌پیگیری برای ادامه دادن... .


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب ساکنین طبقه بالا

لیبی که در یک‌سالگی به فرزندخواندگی توسط خانواده‌ای پذیرفته شده بود و به مدت  ۲۵سال زندگی ساده‌ای را طی کرده بود، حالا بعد از سالیان دراز با دریافت خبری از طرف خانواده‌اش شوکه شده است. ماجرا جایی‌ جالب‌تر می‌شود که خبرها حاکی از به ارث بردن عمارت متروکه‌ای است که ماجراهای وحشتناک و قتل های هولناکی در آن اتفاق افتاده است... .

درباره ترجمه کتاب ساکنین طبقه بالا

کتاب ساکنین طبقه بالا که توسط لیزا جوئل در سال ۲۰۱۹ منتشر شد به زبان فارسی توسط دو تن از مترجمان معروف، سوسن جلیلی و نوگل رازقی ترجمه شد.

نقل قول های کوتاه و جذاب از کتاب ساکنین طبقه بالا

لیزا جوئل که قبل از نوشتن کتاب ساکنین طبقه بالا، تجربه نوشتن کتاب‌هایی با سبک جنایی و دلهره‌آور را داشت، در این کتاب با به کارگیری مهارت و تجارب خود سعی به پیش بردن و اتمام این کار داشته است.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

  • پدر و مادرم با لباس‌های معمولی در حیاط نشسته بودند، روزنامه می‌خواندند و چای می‌نوشیدند. من تا هشت و نیم خواب بودم، البته برای من که عادت داشتم زود از خواب بیدار شوم، خیلی دیر بود. باید بگویم که حتی در دوران نوجوانی هم به ندرت تا ساعت نه می‌خوابیدم. در حالی که چشم‌هایم را می‌مالیدم، از اتاق خواب بیرون آمدم که با آن صحنه روبه‌رو شدم.
  • اگر بگویم دوران کودکی‌ام قبل از آمدن آن‌ها عادی بود، دروغ گفته‌ام. هیچ شباهتی به عادی نداشت ولی چون تنها چیزی بود که می‌شناختم، پس عادی به نظر می‌آمد. پس از سال‌ها مرور اتفاقات پیش آمده، الان می‌فهمم چقدر عجیب بوده است.
  •  با دیدن آن‌ها فورا به اتاق خواب برگشتم. ضربان قلبم بالا رفته بود و دل و روده‌ام به معنای واقعی کلمه به هم می‌پیچید. دستم را روی گلویم گذاشته بودم و سعی می‌کردم حالت تهوع و وحشت خود را فرو بنشانم. چند بار زیر لب کلمه لعنتی را تکرار کردم. کمی بعد، وقتی لای در اتاقم را باز کردم، آن‌ها رفته بودند. نمی‌دانستم چه کاری باید انجام دهم. باید به یک نفر می گفتم. باید به «فین» می‌گفتم.

درباره نویسنده کتاب ساکنین طبقه بالا

لیزا جوئل(Lisa Jewell)  جزو رمان‌نویسان مشهوری است که بین مخاطبان ایرانی شهرتی چشمگیر دارد. از آثار معروف او می‌توان به رمان «خانه‌ای که در آن بزرگ شدیم» اشاره کرد. اما داستان «مهمانی رالف» این نویسنده‌ی خوش ذوق جزو پرفروش‌ترین رمان‌های یک نویسنده اولی در بریتانیا به شمار می‌آید.

افتخارات و جوایز کتاب ساکنین طبقه بالا

  • جزو کتاب‌های پر فروش نیویورک تایمز
  • نامزد جایزه بهترین داستان تریلر گودریدز در سال 2019

خرید کتاب ساکنین طبقه بالا

اگر اولین باری است که از بوک لند خرید می‌کنید می‌توانید کتاب ساکنین طبقه بالا را با 25 درصد تخفیف تهیه کنید. برای آشنایی با شیوه‌ خرید آنلاین کتاب می‌توانید راهنمای خرید را مطالعه کنید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «ساکنین طبقه بالا»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.