جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

افسون ‏سبز

قیمت:
98,000 تومان
مشخصات کتاب افسون ‏سبز
کشور مبدا
تعداد صفحات
401 صفحه
شابک
9789647259194
سال خلق اثر
2002
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
24
این کتاب در یک نگاه

«افسون سبز» یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های تکین حمزه‌لو است که در سال 1380، برای نخستین‌بار به انتشار رسید. «افسون سبز» یکی از بهترین نمونه رمان‌های ادبیات داستانی عامه‌پسند در ایران است. «افسون سبز» رمانی است با زبانی ساده و روایتی پر فراز و نشیب و سرگرم‌کننده. این رمان به دور از پیچیدگی‌های زبانی و معنایی بوده و یکی از مناسب‌ترین آثار ادبیات داستانی برای کسانی است که به قصد استراحت و تفریح و سرگرمی سعی در مطالعه دارند.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب افسون ‏سبز

«افسون سبز» روایتی است عاشقانه و تراژدیک از زندگی کابوس‌وار زنی به نام صبا که در خواب، دربه‌در به دنبال پسر خود شایان، می‌گردد؛ اما هیچگاه به او نمی‌رسد. این کابوس‌های مستمر و پایان‌ناپذیر چنان در واقعیت و دنیای واقعی دامن‌گیر صبا شده است که او را به خودکشی سوق می‌دهد. در نهایت نیز، صبا با خوردن چندین قرص دست به خودکشی می‌زند اما تلاشی ناموفقیت‌آمیز می‌شود. اما ثمرۀ این خودکشی برای او، اغما و کما است و طی این حالت بیهوشی، او به 8 سال قبل سفر می‌کند. حال صبای جوان تازه با همسر آیندۀ خود، «فرید»، آشنا شده و هیچ خبری از اتفاقات تلخی که قرار است فرید بر سر او و فرزندانش، شایان و شیرین بیاورد، ندارد... .

نظر خوانندگان در سراسر دنیا درباره کتاب افسون سبز چیست؟

برخی از نظرات کاربران سایت «کتاب گویا» راجع به این رمان چنین بوده است: -«این رمان به خوبی نشان می‌دهد که بها دادن یا ماندن با افرادی که اشتباهی وارد زندگی‌هایمان می‌شوند، باعث بدبختی ما می‌شود.»

-«عالی! و البته بسیار زیبا و درعین حال آموزنده.»

-«بسیار آموزنده و با احساس! من واقعا در تعجبم، صبا چقدر عاشق بود که با وجود اشتباهات فرید، او را ترک نمی‌کرد و مدام او را می‌بخشید! همچنین این رمان ثابت کرد که شعور به مدرک و سواد نیست!»

یکی از نظرات نوستالژیک کاربران سایت معتبر «گودریدز» نیز از این قرار است: «دبیرستان که بودم، در یکى از شب‌هاى تابستان و زیر باد کولر و بوى مست‌کننده‌ی خاک، این کتاب را شروع کردم و خواندن آن، به من خیلى چسبید.»

دربارۀ نویسندۀ کتاب افسون سبز

«تکین حمزه‌لو» یکی از نویسندگان پرکار و شناخته‌شدۀ ایرانی است. «افسون سبز» اولین رمان او محسوب می‌شود که در کمتر از دو ماه، به چاپ دوم رسید. پس از استقبال گستردۀ مخاطبین، او تصمیم به ادامۀ حرفۀ نویسندگی کرد و تاکنون، حدود 11 اثر تألیفی را در کارنامۀ ادبی خود ثبت کرده است. برخی از بهترین رمان‌های او عبارت‌اند از: «دختری در مه»، «از آن سوی آینه» و «وقتی نازلی آمد...».

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «افسون ‏سبز»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.