جستجوی شما نتیجه‌ای نداشت.

اندوه ماهی

قیمت:
230,000 تومان
مشخصات کتاب اندوه ماهی
کشور مبدا
تعداد صفحات
390 صفحه
شابک
9786226667142
سال خلق اثر
1399
سال انتشار
1399
قطع
رقعی
جلد
نرم
نوبت چاپ
5
این کتاب در یک نگاه

کتاب «اندوه ماهی»، نوشته «تکین حمزه‌لو» است که انتشارات برکه خورشید آن را منتشر کرده است.


بیشتر بخوانید
خلاصه کتاب اندوه ماهی

اندوه ماهی روایت یک عاشقانه ساده است که در آن ماهی و شایان، دو شخصیت اصلی داستان، آن را پیش می‌برند. اما در این میان خانواده شایان به بهانه نیت‌های شومی که در سر دارند، مشکلات بسیاری به وجود می‌آورند. این کتاب خالی از مسائل و معضلات اجتماعی جامعه ما نیست. یکی از این معضل‌ها، فاصله طبقانی افراد است که حتی بر ازدواج دو نفر نیز سایه می‌اندازد.

جملاتی از کتاب که شاید انگیزه خواندن باشند

ابتدای شروع کتاب را می‌آوریم که کمی بیشتر با لحن و زبان آن آشنا شوید: «بین خواب و بیداری بودم و در همان حال نیمه‌بیدار حس می‌کردم سروصداهایی در خانه در جریان است. دست‌هایم را زیر بالش چپاندم و فکر کردم شاید «دخی» دل درد دارد و رفته به آشپزخانه تا یک چای‌نبات داغ درست کند و لابد بعد هم مامان از سر و صدا بیدار شده و رفته ببیند دخی چطور است. پلک‌هایم می‌لرزید و من لجوجانه روی هم فشارشان می‌دادم تا باز نشوند و همانطور در مرز بین بیداری و خواب دست‌وپا بزنم تا بلکه زور خواب بچربد و باز خوابم عمیق شود ولی وقتی صدای بابا را تشخیص دادم که سعی می‌کرد آهسته حرف بزند اما باز نمی‌توانست بَمی صدایش را قایم کند، چشم‌هایم باز شد. دیگر نمی‌شد خوابید. کنجکاوی امانم نمی‌داد. هوا تاریک و روشن بود و اگر خوب گوش می‌کردی می‌شد صدای تک و توک گنجشک‌ها را از پشت شیشه‌های دوجداره پنجره که مهربانانه صدای اتوبان را به خانه راه نمی‌دادند، شنید. به سمت تخت‌خواب دخی نگاه کردم. هیکلی زیر پتو گوله شده بود و از آن فاصله نمی‌فهمیدم مثل من بیدار شده یا هنوز خواب است. پس دخی دل درد نداشته و به آشپزخانه نرفته، پس هرچه بود به او مربوط نمی‌شد. گوش تیز کردم تا بفهمم چه خبر است.»

درباره نویسنده کتاب اندوه ماهی

تکین حمزه‌لو نویسنده و ویراستار ایرانی است. او متولد ۱۳۵۶ در تهران است. او در بیست سال گذشته که نویسندگی را شروع کرده است، بیش از دوازده رمان و کتاب نوشته است. از کتاب‌های دیگر خانم حمزه‌لو می‌توان به «افسون سبز»، «شبی که برف می‌بارید» و «حوض فیروزه» اشاره کرد. کتاب افسون سبز وی به چاپ بیست‌وپنجم نیز رسیده است.

برای مشاهده محصولات مرتبط دیگر  می‌توانید از دسته بندی خرید رمان نیز بازدید فرمایید.

دیدگاه‌های کاربران درباره‌ی کتاب «اندوه ماهی»
0 دیدگاه
0
(0 رای)
امتیاز شما به این کتاب:
دیدگاه خود را بنویسید:
ثبت دیدگاه
کتاب‌های پیشنهادی کتاب‌های پیشنهادی
عضویت در خبرنامه‌ی بوک‌لند
برای اطلاع از تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه و پیشنهادها، در خبرنامه‌ی ما عضو شوید.